Manichiura de Anul Nou: Green Glitter Frosting


La Multi Ani!

De anul nou am zis sa introduc un nou concept pe blog: o versiune romana. Inainte de toate, sa ma introduc: ma numesc Ellie, sunt romanca si canadianca in acelasi timp. Am crescut in Romania pana la 13 ani cand am emigrat cu familia in Canada. Pe scurt, am un blog de frumusete de ceva ani si am zis ca ar fi o idee buna sa fac si o versiune romana, because, why not? Am zis ca ar fi interesant sa va arat produse noi, release-uri de produse si review-uri mai ales ca la noi in America de Nord ajung mult mai devreme decat in Europa. Am sa ma straduiesc sa nu fac gafe si greseli cu exprimarea, eu zic ca vorbesc si scriu romaneste destul de bine dar e posibil sa le mai amestec; sper intr-un fel ca blogul sa fie o practica buna pentru mine, sa imi pastrez limba si sa am o conexie inca cu the motherland.


Primul post o sa fie manichiura de anul nou, pe care am facut-o in fuga. E foarte usoara si de efect.
Am folosit Essie Aruba Blue ca baza (doua straturi) si pe deasupra am aplicat in degrade de la varf Essence Effect Nail Polish in 06 Party in a Bottle. Am finalizat cu un strat de Essie Good To Go Top Coat, care este top coat-ul meu favorit fiindca se usuca in cateva minute, arata ca un gel si imi face orice manichiura sa dureze zile intregi. Ador cum arata combinatia de albastru si glitter verde. Foarte festiv!
   




Urmaresc multe bloggerite romance pe Instagram, daca aveti manichiuri interesante, tag me!

Labels: , , , , , , , , , , , ,