Make Up For Ever Desire Me Cheeky Blush Trio Review si Swatch-uri


Valentine's Day se aproprie si odata cu ea si lansarea filmului "Fifty Shades of Grey". Make Up For Ever are o noua colectie lansata in colaborare cu filmul si am setul de blush "Desire Me Cheeky Blush Trio" in posesie de doua saptamani. 


 



Setul contine o posetuta de catifea, o paleta care contine doua blush-uri si un iluminator si o mini pensula. Blushurile fac de fapt parte din noua colectie de farduri lansata de Make Up For Ever si au aceeasi formula de care am mai vorbit pe blog.






Iluminatorul (I-526) e un fard cu un ton rece si un finish iridescent. E moale la atingere, aproape cremos si are o pigmentatie buna, atat cu pensula cat si swatch-uit cu degetul. Are o textura fina si se aplica bine, poate fi blenduit cu usurinta si arata destul de subtil pe obraz dar reuseste sa iasa in evidenta in poze. Imi aminteste de Mary Lou Manizer de la The Balm dar cu un ton mult mai rece si mai putin metalic.



Blush-ul din mijloc  (I-808) e un roz cu un ton rece si el. Are un finish iredescent si el cu multe particule de sclipici auriu. Formula e dificila si oricat am incercat, nu reusesc sa il fac sa apara pe piele atunci cand il incerc sa il aplic cu pensula. Nici cand am incercat cu degetul sa fiu mai agresiva nu am avut success. Abia cand l-am racait am reusit sa dizloc ceva pigment si sa vad de fapt ce culoare are fardul. Imi aminteste de o versiune mai roz a Orgasm-ului de la Nars. Pacat ca nu reusesc nicicum sa il aplic, are o pigmentatie deplorabila.




Al treilea blush din trio e un corai portocaliu cu un finish satin. E moale la atingere si are o pigmentatie buna. Culoarea e superba si desi e oarecum mata arata foarte luminoasa pe piele. Datorita faptului ca textura e asa usoara poate fi reaplicat pana la intensitatea dorita; imi si imaginez ce grozav ar arata pe o piele bronzata la vara. 




Pensula e o una traditionala de blush, o pensula oblica, deansa si foarte, foarte fina, ca toate celelate pensule de la Make Up For Ever. Dat fiind faptului ca e micuta si deansa nu pot spuna ca ma omor sa imi aplic blush-ul cu ea dar imi place mult pentru conturarea fetei sau pentru a difuza si blendui fardurile frumos. Imi place insa ca e micuta si usor de transportat, are aceeasi calitate fenomenala ca si celelate pensule din colectie si deja a devenit o favorita in rutina de zi cu zi. 




In concluzie, e un set dragut; imi place pensula, imi place iluminatorul si blush-ul corai dar cel roz m-a dezamagit enorm. Nu stiu daca e doar setul meu de vina si am obtinut eu un fard aiurea, nu am vazut ca altii sa se planga de aceeasi problema asa ca... ghinionul meu. Imi place mult posetuta in care au venit paleta si pensula, cu siguranta am sa o folosesc sa pentru bijuterii sau pentru decor.






**Produse primite pentru consideratie sau ca sample PR. Acest lucru nu afecteaza opiniile mele sau review-ul pentru produse

Labels: , , , , , , , , , , , ,