Paleta Semi Sweet Chocolate Bar de la Too Faced: Review si Swatch-uri


Noua paleta de la Too Faced , Semi Sweet Chocolate Bar, mi-a dominat feed-ul de social media luna trecuta. Cei de la Too Faced mi-au făcut cea mai mare surpriza când mi-a ajuns la ușă un colet cu o cutie gigantica de ciocolata, the best kind of chocolate: amândouă paletele Chocolate Bar. Asa ca, de trei săptămâni încoace nu m-am despărțit de ele.










Ambalajul e o forma de ciocolata de metal, cu un magnetic closure. Cand deschizi paleta te izbește un miros de ciocolata; toate cele 16 farduri sunt infuzate cu cacao, care ar avea proprietăți antioxidante. Doua dintre culori, sunt mult mai mare decât celelalte 14. Amândouă sunt ce ar putea fi considerate ca si culori de baza, idee buna pentru ca vor fi cel mai folosite. Fardurile varieaza in finishuri: mai multe mate, câteva satin, un frost si metalic. Pigmentația varieaza și ea în funcție de finish. Culorile sunt toate mult mai calde decât în prima paleta.



Fardurile mate sunt cele mai tricky, sunt foarte dense și pigmentate dar dacă nu sunt folosite cu o pensula potrivita au tendința sa facă praf când încerci sa le "ridici" din paleta și pot fi patchy la aplicație. Am încercat mai multe pensule și am ajuns la concluzia ca cea mai buna ar fi o pensula de genul ELF C brush , musai sa aibă peri scurți și denși. Alta truc ar fi sa aplicați culoarea putin câte putin și apoi începeți sa blenduiti. Mi-a mers mult mai bine sa depozitez culoarea și apoi sa încep sa o difuz. Tipic pentru un fard mat.



Celelalte finishuri au performat bine dar nu pot spune ca m-au dat pe spate. In general se aplica bine și îmi place faptul ca odată ce le blenduiesc nu își pierd esența și nu se transforma într-o cu totul alta culoare. Sunt foarte fine și își păstrează formula oricât te-ai juca cu ele. Nimic nu ma enervează mai mult decât atunci când ai un fard fain care se transforma într-o mocirla după ce l-ai difuzat. Părerea mea e ca asta diferențiază un fard ieftin, prost de unul high end. Recomand mult folosirea unui primer cu paleta asta, culorile se lipesc mult mai bine, se vad mai bine și durează mai bine. Eu folosesc MAC Soft Ochre .


Randul de sus (S-D): Licorice (black matte) Coconut Creme (matte light beige) Nougat (matte dusty pink) Truffled (matte cool brown) Hot Fudge (satin cool brown)



Randul de la mijloc (S-D):  Cocoa Chili (warm brown with gold shimmer) Pink Sugar (frosty soft pink) Puddin'(matte taupe) Blueberry Swirl (frosty darkened blue) Peanut Butter (matte warm brown) Frosting (cool bronze)



Randul de jos (S-D):  Rum Raisin (frosty grey taupe) Mousse (matte soft grey-brown) Caramel (gold) Bon Bon (rose gold) Butter Pecan (frosty golden beige)




In concluzie, Semi Sweet Chocolate Bar e o paleta buna. Nu e spectaculara, dar e buna. Îmi plac culorile calde și varietatea de finish-uri. Îmi place enorm ideea de a avea cele doua culori de baza într-un format mai mare. Îmi place ambalajul și mirosul de cacao. E o paleta practica și îmi place variata de culori calde, care sunt foarte "in" acum.

Cateva look-uri cu paleta in actiune:














*Produse primite pentru consideratie sau ca sample PR. Acest lucru nu afecteaza opiniile mele sau review-ul.

Labels: , , , , , , , ,