Rujul MAC Viva Glam x Miley Cyrus Review si Swatch-uri


Ca în fiecare Ianuarie de 5 ani incoace, astept cuminte sa iasa noul ruj Viva Glam de la MAC. Anul asta celebritatea cu care s-au parteneriat este Miley Cyrus. De cand am primit press release-ul de la ei tot bântui pe forumuri, blogguri si conturi de Instagram sa vad sneak peaks si swatch-uri si sa imi fac o idee de cum ar arata culoarea. Ieri cand am intrat in magazin si m-am jucat cu el am reusit sa am aceiași fluturași, nimic nu se compara cu un swatch pe viu.








Viva Glam Miley e descris ca un "hot pink", un roz viu cu un finish amplified, care e formula mea favorita de la MAC. Culoarea e un roz aprins dar suprinzator mi se pare oarecum bland. Se aplica usor si desi acopera bine din prima pasa are un finish natural si o luminozitate care il imblanzesc.  Rujul e cremos si confortabil pe buze, de aia imi si plac formulele amplified, reusesc sa aiba o pigmentație grozava si sunt foarte plăcute pe buze. Nu am purtat inca rujul zile la rand sa il testez cum se tine in cursul unei zile normale, cu vorbit, mancat si baut dar prima impresie a fost buna. Lasa un stain pe buze in timp ce se ia primul strat ceea ce m-ar face sa cred ca e destul de long wearing. Revin cu updates.





In concluzie, imi place mult rujul. M-am bucurat sa vad ca nu am un dupe identic in colectia mea absurda de rujuri. Si ca sa fie treaba si mai guilt-free fiecare bănuț obtinut din vânzarea rujurilor Viva Glam merge spre fundatia MAC AIDS care ajuta oameni afectati de HIV/SIDA.

Labels: , , , , , , , ,