Rujuri Revlon Ultra HD Review si Swatch-uri


Revlon tocmai a avut parte de un rebranding acum vreo luna si parte din noile produse scoase sub noua imagine sunt rujurile Ultra HD. Am avut norocul sa fiu introdusa noilor produse de echipa Revlon Canada si make-up artista lor nationala Jacqueline Hutchinson, o femeie de care sunt indragostita. Nu e numai extraordinar de talentata dar are o energie pozitiva molipsitoare. Am avut ghinionul sa mi se strice camera in ziua evenimentului dar gasiti poze cu ea in postari anterioare de pe blog.




Rujurile, cum indica si numele, sunt menite sa imbine technologia HD cu machiajul. Revlon nu e prima companie care sa faca asta, Make Up For Ever si Smashbox au fost cam pionerii machiajului HD dar eu vad rujurile astea ca fiind destul de unice; on the top of my head, nu imi pot aminti de alte produse de buze HD.


Ambalajul mi se pare foarte sleek, imi aminteste de Lip Butter-urile lor, numai ca, capacul e clar si incolor; e ca o versiune arginite a ambalajului rujurilor Clarins Rouge Eclat, numai ca e argintiu si nu asa sturdy.

Formula e un vis devenit realitate. Am patru rujuri si toate au pigmentatie foarte buna, desi poate varia de la unul la altul. Formula e foarte cremoasa dar nu e asa de moale ca Lip Butter-urile. Adera pe buze foarte bine si cam toate sunt opace din primul pass. Pe buze formula e incredibil de usoara, aproape ca nu o simti; tine foarte bine (4 ore cu mancat si baut, si eu beau multa apa); de multe ori mi se intampla sa uit ca am ruj cand le port. Finishul e putin glossy dar dispare eventual si ramane un efect satin/catifea. Pe scurt, formula e fantastica. Rujurile au un miros dulce, parfumat. Mie una, imi place, dar cei cu sensitivati sau alergii la mirosuri ar putea fi deranjati. La noi e o mare problema cu alergiile la parfumuri.








Overall, sunt foarte impresionata de rujuri, arata bine, miros bine, performeaza fantastic si arata incredibil pe buze. Nu am idee cand o sa ajunga in Europa, in America au iesit in toamna si noi le-am primit pe la sfarsitul lui Noembrie.

Labels: , , , , ,